בואו לרקוד עם האלבום החדש של הלהקה הישיבתית • האזינו

דוד קליגר No Comments on בואו לרקוד עם האלבום החדש של הלהקה הישיבתית • האזינו
צילום: יחסי ציבור
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'שובי נפשי' – אלבום הבכורה הישיבתי של להקת החתונות 'נִשמחה', מקבץ אליו את מיטב הלהיטים החסידיים של עולם הישיבות. בתפריט: הרבה שמחה, ניגונים, והופעות אורח של אהרן רזאל, יצחק מאיר והרב אייל ורד.

במהלך השנתיים האחרונות, הופיעה להקת החתונות 'נשמחה' בקרוב ל-300 חתונות ואירועים – ההצלחה הגדולה של מקימי הלהקה שמואל רקנטי ומשה אברון, נבעה מתוך הצורך שנוצר בשוק החתונות לאווירה ישיבתית אותנטית, יחד עם עיבודים והפקה מוסיקלית צעירה, עדכנית ומובילה.

הרצון להוביל מהפכת תרבות, גם מחוץ לאולמות השמחות, הוביל את הלהקה להפקת מספר קליפים, שאינם בהכרח שירי חתונה, כמו 'הטוב הטוב', 'אהללה', ו'ותבנהו מהרה' ואחרים, שגרפו מאות אלפי צפיות והתגובות החמות שהתקבלו, גרמו לצעד המתבקש הבא: כניסה לאולפן והקלטת אלבום.

לאחר חודשים ארוכים של עבודה אינטנסיבית רואה אור אלבום הבכורה של נִשמחה: 'שובי נפשי'. ליבת האלבום החדש הוא מחרוזת ישיבות עם מיטב הלהיטים החסידיים של עולם הישיבות, כמו: אחד יחיד ומיוחד, אהללה, ותבנהו מהרה, ואילו פינו ואחרים – בעיבודים אותנטיים ורעננים כאחד. גם מקומה של מחרוזת ניגונים לא נפקד מהאלבום, עם ניגון באבוב, ניגון מצווה טאנץ ויז'ניץ, ניגוני בעלזא, קרלין ואחרים, רצועה מיוחדת מוקדשת לניגון המיוחס לרבי לוי יצחק מברדיטשוב.

כיאה לאלבום ישיבתי, גם אורחים מגיעים לבקר ולהשפיע טוב ושמחה. אהרן רזאל מתארח בשיר הנושא של האלבום 'שובי נפשי' בלחנו המרגש של ר' שלמה קרליבך. יצחק מאיר מתארח בשיר 'לפיכך' בלחנו של ר' חיים בנט, באופן מפתיע הרב אייל ורד מתארח ברצועת בונוס מיוחדת, עם שיחת התעוררות קצרה על ניגוני התשובה.

האזינו לקטע מתוך מחרוזת הניגונים!



0 תגובות